Snart är det min tur att ta körkort

Två timmars promenad med Apollo fick det bli idag. När vi kom hem fick Apollo ta ett bad och sen fick jag äran att klippa hans klor medans pappa lagade som vanligt en as god middag. När vi ätit klart var det dags för mig att göra vägarna osäkra, haha nej men jag övningskörde idag för första gången och det gick sjukt bra. Vart helt förvånad över att det gick så bra. Fast pappas reaktion var nog bäst, han bara satt där bredvid och visste inte ens vad han skulle säga, han bara satt där med ett leénde på läpparna och gav mig beröm hela tiden. Längtar tills imorgon då jag ska köra mer. Nu är vi hemma och har precis kollat klart på Barcelona - Arsenal, haha och min Dawie är helt överlycklig nu.

Nu ska jag äta lite mat och sen duscha, efter det blir det sovdags. Imorgon blir det shopping i Överby och Torp. Ut och övningsköra och sen vid 5 kommer min farbror, hans fru, min kusin Lena och hennes familj förbi för att fira pappa som fyller år nästa vecka. Lär bli jätte trevligt!
Godnatt, puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha bra jobbat! Pappa holl pa att skita pa sig nar jag ovningskorde med honom :-) hahaha nja kanske inte sa illa, men jag e inte direkt en "natural" nar det kommer till bilkorning tror jag.

Fan vad duktig du ar syrran!! Keep up the good work girl ;-)

Pussa din lilla Apollo fran mig

2010-04-06 @ 23:00:39
Postat av: Erica

Tack syster :D Hahahaha kan verkligen se det framför mig, hur du sitter där och gasar allt du har medans pappa skiter på sig! Haha men det är ju bara att öva och tillslut så är det jätte enkelt :) Din dag kommer ska du se, haha!



Nu är det bara 1 timme kvar och sen blir du 25 barre!! Helt sjukt va tiden går fort. Vi får snacka imorgon på msn med videosamtal, så får jag och pappa sjunga för dig :)

PUSS, saknar och älskar dig!

2010-04-06 @ 23:03:58
Postat av: Mamsi

OMG, hur ska det gå sen när du är hemma o ska börja köra med mig? :D :D :D Puss

2010-04-07 @ 11:21:01
Postat av: Erica

Haha om vi båda håller humöret uppe så lär det går hur bra som helst :D Pusss

2010-04-07 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0