Shit happens when you party naked

Igår efter att jag och Dawid käkat lunch hemma hos mig så åkte vi hem till honom. Duschade och gjorde oss i ordning, och sen kom resten utav gänget. Tittade på andra hockey finalen och sen drog jag, Mackan, Linden och Charlie till ica för att handla tacos. När vi var klara åkte vi tillbaka till Dawid där ännu fler hade kommit och så började jag och Mackan fixa maten. Precis innan maten var klar så kom Linda dit och så käkade vi alla tillsammans. As mysigt! Efter maten rörde vi oss till nedervåningen där det bjöds på lite dans, massa skitsnack, en födelsedags sång till Jean som blev 18 efter 12 (grattis igen!) och singstar. Jag vann över Dawid 2 av 3 gånger, hahaha ägd. Hade jätte roligt hela kvällen! Vid 2 ramlade dom sista ut, så då städade jag och Dawid undan, duschade och sen gick vi och la oss. Tack alla för en jätte trevlig och rolig kväll!

Och här kommer några bilder från kvällen






Kommentarer
Postat av: Qela

HAHAHA schysst att brorsan festar i pyjamasbyxor! Sköning!

Du är jätte fin i toppen! Jag sa ju d!



2010-04-21 @ 12:38:42
Postat av: Erica

Hahahaha jaa eller hur! :D

Taaack så mycket sötis :)

2010-04-21 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0