Påväg till papi chulo

Hallå allihopa! Nu sitter jag på tåget påväg till min papi. Har precis pratat klart med Dawids söta mamma. Kommer sakna att vara hemma hos dom, även fast det bara gäller 1 vecka.
Så ja, nu är jag på tåget och ska sitta här till klockan 10 ikväll, vilket i vanliga fall skulle suga rätt mycket, men eftersom jag ska hjälpa Dawid med ett arbete så har jag något att fördröja tiden med. Vilket är helt perfekt! Än så länge håller tåget tiden (haha vi har åkt i 20 min). Sitter bara och väntar på att konduktören ska komma så jag kan få visa min biljett och sen få jobba ostört. Medan jag väntar ska jag ladda ner lite musik och ringa Malin för att snacka lite skit.
Skriver lite senare, pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0