Olle 20!

Redovisade om mitt landskap imorse och det gick super bra! Haha vi var typ 5 elever som var där. Vart var resten av klassen? Haha turismen är slut nästa vecka och den här redovisningen var typ viktigast av allt i hela kursen och så är det 5 som dyker upp, tummen upp.. Slutade iallafall vid 11, gick då till centrum och mötte mami & Nicole. Så shoppade vi lite och sen käkade vi lunch. Träffade också på min Dawie och Dennis. När vi var klara i farsta åkte vi till haninge för att hämta ut mitt pass som förövrigt ser förjävligt ut, hahaha skallepär. Plockade också upp Malin och tillslut hamnade vi hemma hos mig. Nu håller vi på att fixa oss inför ikväll, vi ska till hammarby sjöstad för att fira Olle som fyllde 20 i veckan. Efter det drar resten av folket ut på krogen och lilla jag åker hem till min prins. Hoppas alla får en jätte bra fredag! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0