Och så var det söndag igen

När jag kom hem ifrån Dawid idag så satte jag mig direkt vid datorn och började plugga. Har nu skrivit klart och lämnat in 2 stycken turism arbeten. Känns så skönt att ha det avklarat. Nu har jag bara redovisningen som är på onsdag och min powerpoint till information och layout kvar. Och det gör jag klart imorgon i skolan och på tisdag när vi har resursdag.

Har precis klätt på mig och ska snart åka hem till Dawid. Vi ska äta thaimat, baka kladdkaka & chokladbollar och titta på film. Söndagsmys på hög nivå! Jag gillart. Blir sen att sova rätt tidigt då vi båda börjar tidigt imorgon. Hoppas alla får en fortsatt trevlig söndag. Hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0