Nationella engelska A är ett skämt

Hade nationella imorse och det var överdrivet lätt. "Skriv en uppsats på 200-400 ord", haha asså jag trodde att det var ett skämt. 400 ord är absolut ingenting för någon som satsar på mvg. Men aja, det gick iallafall jätte bra. Ett annat prov som gick jätte bra var min Dawids körkortsteori prov där han blev godkänd!! Blev så glad när han ringde och berättade att han klarat det. Grattis igen babe, du är bäst älskling!! Kom iallafall hem från skolan för ett tag sen och ska nu göra klart min bokredovisning. Ikväll är det barca - inter och massa godis & popcorn hemma hos Dawid som gäller. En riktigt bra "lill-lördag". Nu ska jag börja plugga. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0