Lördagen den 10/4

Åkte till Överby idag igen, haha jag har nog varit där varje dag sen jag kom hit. Kikade på ett par solglasögon som jag tittat på varenda gång jag gått in på h&m men bestämde mig för att inte köpa dom. Åkte sen till Uddevalla för att lämna blommor på farmor och farfars grav. Blir alltid så ledsen när vi är där, dels för att jag aldrig fick träffa min farfar och för att jag saknar min farmor så otroligt mycket. Om två veckor var det 8 år sen hon gick bort. Vila i frid båda två! Var sen och handlade lite mat och sen åkte vi hem. Pappa och Apollo ligger och sover i soffan och jag sitter och kollar på kläder på h&m's hemsida. Vill beställa så mycket kläder och skor därifrån. Lite senare idag så ska jag och pappa laga mat tillsammans, fixa efterrätt och så ska pappa få öppna sina födelsedagspresenter av mig (han fyller år nästa vecka men då är ju inte jag här) och sen ikväll ska vi titta på film, äta massa onyttigheter och självklart följa El Clásico. Mys!
Hörs senare, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0