Inte mycket tid alls åt bloggen

Igår var det fullt upp här hemma. Jag och pappa åkte först till Överby där jag kikade på några tröjor och handlade mat. Åkte hem och så fixade pappa middagen medans jag gjorde efterrätten. Vid 5 kom min farbror Leif, hans fru Gun och min kusin Lena med sin familj hit. Så åt vi as god middag, haha dom första 10 minutrarna var alla så upptagna med att äta, då passade verkligen "låt maten tysta mun" in. Efter det var det dags för kaffe och efterrätt. Vid halv 8 åkte dom hem, så jag och pappa fixade iordning ett onsdagsmys och så tittade vi på fotboll "tillsammans" med Dawid (haha vi snackade på msn under hela matchen). Man U vann med 4-2 men eftersom Bayern vann förra matchen och blablabla så gick dom vidare.

Idag åkte vi till Överby igen, jag köpte 3 jätte fina tröjor (dom jag kikade på igår) och ett par leggings. Var såå nöjd när vi åkte därifrån. Har varit och handlat lite och varit ute och gått med Apollo. Efter det har vi inte gjort så mycket, vi har kollat på massa resor till New York, vi åker ju om en månad så vi ska boka biljetterna imorgon, ååh can't wait!! Har nyss ätit middag, haha ja jätte sent men iallafall, sitter nu och tittar på hockey med papi, eller jag pratade med Dawids mamma i 40 minuter nyss så jag har inte kollat så mycket än. Hon och Peter är så himla gulliga! Tycker om dom jättejätte mycket. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, ska upp tidigt imorgon. Så det gäller att vara pigg, för det lär bli en lång dag.
Godnatt på er, puss och kram!


Papi och farbror Leif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0