Glad Påsk!

Har haft en jätte fin dag tillsammans med min familj. Innan allt började så åkte jag och mamma förbi Dawids familj för att hälsa dom en glad påsk och lämna en påsk blomma. När vi kom dit så hade hans urgulliga föräldrar köpt ett hundgosedjur med ett koppel till Nicole och jag fick en jätte fin t-shirt från g-star och påsk godis. Vilket var alldeles för mycket för en påskpresent. Hade räckt med en kram! Blev så glad, så himla snällt!!! Dom är verkligen världens bästa. När vi varit där en liten stund så skulle dom åka iväg, så jag och mami åkte hem och då var det dags att ge sig ut på tomten och leta efter påskägg tillsammans med Nicole. Fick också leta efter Dawids påskägg, haha så det står på ditt sängbord nu och väntar på dig baby. Lite innan 5 var det dags för middag och sen efterrätt, morfars risalamalta eller risalaGert som han kallar den för, haha! Har sen bara tittat på tv och sånt tillsammans med hela familjen, den enda som har saknats är pappa! Men nu är det bara två dagar kvar tills vi ses. Längtar.

Nu har jag bytt om och väntar på att Malin ska komma hit, vi ska på party i farsta hos en kompis. Efter det åker vi tillbaka hit (vi åker bil, så skönt) och sover här.
Hoppas alla har haft en bra påsk hitills! Pussar


Nicole öppnar sitt paket som hon fått av Peter och Janine (Dawids föräldrar)

Och hon skulle genast gå ut med hunden, haha så söt

Dags att leta påskägg - Nicole hittade självklart sitt först

Och sen hittade jag ett av mina tre - såhär glad blev jag

Hahahaha lika som bär

Sötaste påskkärringen

Nicole är helt fäst vid sitt nya gosedjur

Dags för påskmat

Jag och Morfar ♥

Jelle och mami

Bordsskick är inte en av Nicoles bästa sidor

Mormor och Morfar ♥

SKÅL! (hahaha ignorera påskkärringens rumpa)

Mina och Dawids påskägg ♥


Kommentarer
Postat av: Pappsen

GLAD PÅSK till er alla. Fina bilder.. Kul att se "Apollo" med Nicole... Härlig påskfirande ni har. Må gött. Pappsen ILY

2010-04-05 @ 06:46:39
Postat av: Erica

Glad påsk pappa! Haha ja när hon såg gosedjuret så sa hon till och med "Polloo" haha!

Vi ses snart! PUSS älskar dig

2010-04-05 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0