Glad även fast det regnar

Känns som att alla varit sura idag pågrund av vädret, förutom lilla jag då. Jag har hoppat runt i ett par ursnygga gummistövlar och fått inviga min nya skinnjacka, så mitt humör har legat på topp. Även fast jag är så sjuk som det bara går att bli. Redovisade idag och det gick jätte bra, så det känns skönt att ha det avklarat nu. Efter skolan gick jag förbi h&m snabbt och köpte en as snygg ring. Nu är jag hemma och ska snart duscha och efter det klä på mig och packa min väska för imorgon. Ska hem till Dawid och äta middag tillsammans med honom, Qela och Björn. Mys! Vi ska också fira Bowie som fyller 12 idag, så jag måste förbi närmaste affär där man kan köpa hundgodis så att han får en liten present. Hörs lite senare eller imorgon, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh hunter stövlar är skitsnygga!

2010-04-22 @ 10:02:23
Postat av: Erica

visst är dom! jag är helt kär, dom e så grymt snygga :D

2010-04-22 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0