Första dagen på lovet

Imorse när jag och Linda vaknade så gjorde vi oss iordning, käkade frukost och så drog vi till stan lite efter 12. Hittade rätt mycket saker, fast självklart inte det som stod högst upp på listan - tröjor/blusar/tunikor. Det är så irriterande, det enda jag behöver just nu. Och självklart så hittar jag inga alls som jag gillar. Hade iallafall lika roligt som alltid när jag är med Linda. När vi var klara i stan åkte vi till farsta snabbt så att jag kunde köpa en födelsedagspresent. Var hemma lite efter 5, då la jag mig i soffan och tittade på Bombay Dreams. Efter det låg jag och pratade massor med min man innan det var dags för honom att sova. Har nyss ätit thaimat, så nu är jag mätt och belåten. Är sjukt trött, så jag ska snart byta om till sovkläder och sen bara ta det lugnt hela kvällen. Fredagsmys på hög nivå! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0