En kväll på Jimmy's

Igår efter att stått och halvgrinat över att jag absolut inte hade något att ha på mig, även fast mina garderober är överfull med kläder, så hittade jag min blåa tröja/klänning som jag köpte i februari(!) och inte använt än. Så den fick åka på och så körde Mallan på halvnaket. Gillart! När vi äntligen var klara så åkte vi hem till Carro där vi (eller Malin och Carro) förade tills det var dags att åka. Då körde Carros snälla mamma in oss till hammarby sjöstad där resten av gänget befann sig. Hade jätte trevligt hela kvällen. Maten var hur god som helst och tjejerna vid mitt bord körde all in med cidern, haha! Vid 11 stängde dom och då var det dags för mig att åka hem och för resten att dra in till krogen. Slapp planka på tåget (mitt busskort råkade visst stanna hemma) så snälla Ekman körde hem mig till Dawid. När jag kom till Dawid satt jag och snackade med han och Charlie ett tag och sen gick jag och la mig. Tack alla för igår!


Jag och min bästa

Erica och Carro

Världens finaste

Fina tjejer :)

Charmigt...

Malin körde på naket

Såååå gott

Haha hungriga tjejer!

Ingen ovanlig syn

MUMS

Födelsedagsbarnet!

Hahaha

HAHA jag ser ut som ett hus i min klänning!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0