Efter flera veckors väntan

Skoldagen var sån waist, vilket den är varje tisdag. Första lektionen var engelska och då gick vi igenom allting inför nationella som är imorgon, och visst det låter ju som något som faktiskt är viktigt, men övningarna gav inget och vikarien var världens pain in the ass. Sen har vi ju mentorstiden där Gerd pratar om samma sak varje vecka och varje vecka så är det ingen som lyssnar utan sitter istället inne på facebook medans Anna står och skriker om att vi ska hålla käften och stänga ner våra datorer. Jisses.

Nu är jag iallafall hemma och just nu sitter jag ute på min altan och läser på min bok som vi ska redovisa om på torsdag. Ska snart åka till farsta med mami och shoppa lite och på hemvägen köpa thaimat (MUMS) och hämta utt mitt efterlängtade h&m paket!! Åh vad jag har längtat. Det enda negativa är att allting som jag beställt inte kommer i ett och samma paket, utan i flera omgångar. Men jag ska ju vara glad över att något kommer idag iallafall. Ikväll ska jag träffa min man. Vad vi ska hitta på är inte bestämt än, men något roligt blir det nog. Nu måste jag röra på mig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0