Det lär bli en riktigt bra lördag

Åkte förbi farsta en sväng, fick som vanligt med mig grejer hem. Har sen bara suttit och väntat på att mami och resten av familjen ska komma hem med mina grejer från ikea. Måste nämligen möblera om inuti mina garderober så att alla mina kläder ska få plats, behövde också en påfyllning av galgar. Nu är dom hemma och jag har precis bytt om, ska när som helst åka hem till Qela och Björn. Vi ska grilla och sånt. Lär bli as mysigt. Får se ifall min Dawie kommer förbi eller inte, han är och tittar på hockey finalen. Efter maten vet jag inte vad vi ska göra, men något lär vi ju hitta på! Hörs imorgon eller ikväll. Hoppas alla får en fin lördag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0