Det är sol i Vänersborg iallafall

Hade jätte trevligt igår hemma hos familjen Fredriksson. Peter grillade as gott kött och Janines pannacotta var super god. Lite innan 10 åkte jag, Qela och Björn ner till centrum och hyrde en film och så gjorde Peter och Janine oss sällskap när vi kom hem. Har ingen aning om vad filmen hette, men den var riktigt bra. Killen som den handlade om var så sjukt smart. Efter filmen var klockan redan halv 1, så Qela och Björn åkte hem och så gick jag upp och la mig i Dawids säng. Saknar honom så otroligt mycket.. Tack alla för igår, det var jätte mysigt!

Idag när jag vaknade satte jag på mig Dawids mjukisdress och så gick jag ner till köket och hjälpte Peter med att torka vinglas. Efter det gjorde jag han och Janine sällskap när dom åt frukost och sen satt vi bara i köket och snackade massa skit. Vid 1 kom mami och hämtade mig, så nu är jag hemma och pratar med Dawid på msn. Ska snart börja packa min väska för idag åker jag till papi! Ska bli så skönt att komma bort och bara umgås med pappa och verkligen kunna andas. Ett plus är ju att det är VÅR & SOL där, hahaha så jag slipper snön som kom idag. Nu måste jag börja packa, hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0