Det är äntligen vår

Idag har det varit så otroligt fint väder hela dagen, och solen skiner fortfarande. Så underbart! Lite innan halv 2 gick jag, pappa och Apollo upp till Helens föräldrar för att äta mat. Och herregud va mätta vi var när vi gick därifrån, nästan så att vi rullade hem. Jag var till och med tvungen att knäppa upp knappen på mina jeans, haha och då är det riktigt illa. När vi kom hem tog jag en dusch och sen gick vi alla 3 och la oss. Vaknade vid halv 6 och har sen dess bara legat ute på altanen och njutit av det härliga vädret. Ska snart gå ut på lång promenad med papi och Apollo, efter det ska vi hyra film, laga mat och ha fredagsmys. Gillart!
Hörs senare ikväll eller imorgon, puss!

Kan ju också passa på att hälsa till Malin och resten av mina homies som ska till Kevins lokalfest ikväll; FULLT ÖS MEDVETSLÖS. Vi ses (hörs kanske är mer troligt) i dimman :)



Papi igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0