6 April

Jag kan sätta mitt liv på att jag den här veckan kommer äta mer än vad jag gjort sedan år 2010 började. Och om det straffas med att jag går upp några kilon, så är det fan värt det. Ni som ätit min älskade pappas mat förstår precis vad jag menar. Den går inte ens att beskriva med ord, så god är den. Den enda som ligger uppe på samma nivå med att kunna laga riktigt god mat är Janine (Dawids mamma).

Iallafall, nog om mat. Ska snart gå ut på en promenad i skogen med pappa och Apollo. Ska bli riktigt skönt att få komma ut i det fina vädret. Efter promenaden vet jag inte vad vi ska göra, men nått lär det ju bli. Nu måste jag klä på mig, hörs sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0