1 April - PÅSKLOV!

Söta mormor körde mig till skolan imorse, så jag slapp gå ut i regnet. Skoldagen gick bra som vanligt, efter skolan blev det en runda i farsta men hittade såklart ingenting. Åkte hem och satt mig genast vid datorn för att prata med min man. Käkade middag för typ en timme sen och när vi ätit klart åkte jag och morfar till farsta snabbt. Köpte 3 par leggings, vilket verkligen behövdes i min garderob. Imorgon blir det att åka in till stan för att fylla på garderoben med några fler par leggings/strumpbyxor, skjortor, blusar och tröjor - sen behöver jag inte shoppa på flera veckor. Just nu sitter jag och pratar med Dawid igen, ååh jag typ saknar ihjäl mig snart. Vid halv 7 ska jag ta tåget med Sanna hem till Nadja för spa och tjejkväll. Lär bli riktigt mysigt. Efter det blir det träning och sen filmkväll med massa chips och popcorn tillsammans med Linda hemma hos mig. Så det blir en bra torsdag med massor att göra.
Just the way I like it! PUSS


Nathalie och Frida idag i school


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0