Trött

Har pluggat hela kvällen, men det verkar ändå inte riktigt fastna. Så vet inte riktigt vad jag ska göra. Har läst igenom allt flera gånger, läst högt för mig själv (vilket kändes riktigt mobbat) och skrivit ner det flera gånger. Det får nog bli att Dawid får hjälpa mig när vi sen träffas, sist så gick det riktigt bra när han hjälpt mig så det är ett säkert kort. Ska snart välja ut kläder för imorgon, har skolfoto och jag orkar inte ens göra mig fin. Ska nog sova hos Dawid så om jag är smart så börjar jag välja ut kläder så fort som möjligt, packar ner massa nödvändiga saker som behövs och så tar jag en dusch (om jag inte ska duscha hos Dawid med honom, grr haha).
Först ska jag titta lite på tv, i typ några timmar... så typiskt mig att dra ut på tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0