Last night

Gårdagen;
Vi vann matchen med 2-1 och jag gjorde ett mål. Hade sen lite otur eftersom jag i onsdags (när vi mötte nynäs) gjorde illa mig på mitt högra lår. Och igår då på matchen gjorde illa mig på exakt samma ställe. Så nu kan jag knappt gå eftersom det gör så förbaskat ont. Har ett stort "köttsår" och mitt lår är jätte svullet.
Mamma hämtade mig efter matchen, så åkte vi och köpte mat. När jag ätit klart så hoppade jag in i duschen och sen spenderade jag kvällen i min soffa. Kunde inte göra så mycket mer eftersom jag hade/har riktigt ont.
Lite innan 9 tog jag bussen till Dawid och så mötte han mig på vägen till honom. Kom hem till han perfekt till andra halvlek i match, alltså Sverige - Ungern. Så Dawid, jag och Jean kollade tills matchen var slut och alla 3 hamnade i chocktillstånd när Zlatan gjorde målet. Efter matchen spelade killarna fifa och jag somnade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0