Söndag

Jag och Dawid blev väckta av att hans tränare (tror jag) hade ringt och kollat ifall han kunde spela match. Klockan var inte ens 10, meeeen jag klagar inte. Jag brukar alltid vakna den tiden iallafall men idag var jag faktiskt riktigt trött. Kunde iallafall inte somna om efter det och jag hade så otroligt ont i benet så jag visste inte heller hur jag skulle ligga. När vi legat och dragit oss i hundra år gick vi tillslut upp. Spelade fifa och jag verkligen ägde sönder Dawid. Eller så var det så att han vann med 10 - 0, hahaha! Skyller på att jag inte hade glasögon och då kunde jag knappt se något. Efter det spelade vi giutar hero, där det också gick åt helvete, jag som hade för mig att jag var rätt bra på det. Så fel man kan ha.
Sen var det hockey på tv, jag somnade medans Dawid inte släppte blicken från tvn.
Mamma hämtade mig och så åkte vi och handlade food.
Nu ligger jag i min säng och tittar på tv, har jätte ont i mitt lår och jag e super trött. Så jag ska nog sussa en stund.
PUUUUUUSS


Ere bara jag eller är jag inte sjukt snygg på morgonen?


Kommentarer
Postat av: fredrica

nää erica du är sjukt söt på morgonen :)

2009-09-08 @ 10:20:53
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Erica

hahahah ja oerhört söt :D

2009-09-08 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0