Smärta

Blev ingen skola idag heller, hade ändå bara en lektion där man skulle visa att man gjort klart en engelska uppgift (den jag och Amanda gjorde klart i tisdags). Så jag missade ingenting. Hade feber imorse igen och mådde/mår riktigt dåligt. Att spela matchen igår var en riktigt dum idé eftersom jag mår sämre idag.
Sen har mitt högra knä svullnat upp som fan, fick en rejäl smäll där igår så nu orkar jag knappt gå för att det gör så ont. Och båda mina fötter har också svullnat upp efter massa stämplingar och sånt skit. Så jag är sjuk, har ont i mitt knä och mina fötter är svullna. Kul.
Ska iallafall snart packa klart min väska, lägga in lite låtar i min ipod och klä på mig.
Hörs sen, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0