sjuöversju

Skolfotot idag gick åt skogen. Iallafall ensam fotot. Fick sitta som ett mongolid med hela kroppen och mitt huvud skulle typ ligga på min högra axel. Och så hade jag helt fel kläder på mig också, vilket som vanligt alltid händer mig. Har börjat bli van nu.
Efter skolan åkte jag och Jelle till huddinge sjukhus och så fick jag ta mina sprutor. Så nu är jag svullen på båda armarna och den personen som slår mig där jag är svullen kommer jag strypa till döds. Efter huddinge åkte vi förbi familjen Öhrn, så lämnade jag tillbaka ett par skor som Ida lånat ut. Mycket snällt av henne.
Har legat i min säng ända sen jag kom hem. Blev riktigt hängig av sprutorna, inte nice. Men har iallafall pluggat så mycket som det går, men det vill verkligen inte fastna. Och redovisningen är imorgon. Vill verkligen få bra på det, så det är bäst att jag fortsätter plugga!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0