Sjukis

Ligger i min säng och har feber + ont i halsen. Känns ju verkligen jätte kul att missa den enda dagen på hela veckan som är viktig att gå på. Har snackat med Amanda 2 gånger nu och enligt henne så har jag inte missat något viktigt än. Det viktiga lär ju komma på den sista lektionen då vi har handel i 100 år. Så typiskt mig, i måndags var det enda viktiga att göra klart samhällskunskaps frågorna, igår var det att skriva klart engelskan, idag var det säkert skit mycket grejer (börja 8 slutar vid 5) och imorgon har vi bara 1 lektion igen och fredag är vi lediga, så jag borde ju ha blivit sjuk igår istället. Men jag ska inte klaga, får helt enkelt göra klart allt på tåget imorgon när jag åker till papi (om vi nu får nån uppgift att göra på handeln). Annars ere ju tummen upp. MEN nu har jag bara babblat på och jag är säker på att ingen fattar nått av det jag skrivit.
Ska iallafall hälla i mig alvedoner och dricka mycket varmt till min lilla hals. Vila jätte mycket och så. Och håller tummarna på att min feber lägger sig så jag kan spela match ikväll.
Puss och hej


En bild som får mig på bra humör, jag och min Simret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0