Samhällskunskap

Första "lektionen" var att alla ettor som går i handelsprogrammet skulle samlas i aulan och prata om hälsa från 10 i 10 till halv 12. Sitta på en stol i över en och en halv timme. Någon som tror att jag kunde sitta still på min stol så länge?.. Efter att det gått en timme fick jag panik. Så jag satt i 40 min och petade på Amanda varannan sekund och drog sönder massa papper. Sen blev det lunch, kött bitar som såg ut som flådda hund öron, så dom skippade man. Så lunchen blev potatis och nån konstig sås.
Nu har vi första lektionen i samhällskunskap. Våran lärare heter Kristina och ser ut att vara över 80 år, men säger sig vara runt 60. Om vi tror på det är en annan femma. Lektionen börja 12.20 och slutar inte förns halv 5. Jiiiiiiiiiiiiisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0