Regn

Imorse ville jag döda mig själv. Jag var så otroligt trött, vilket jag fortfarande är. Sov nästan ingenting inatt. Vaknade flera gånger och det gick nästan inte ens att somna om. När jag hade somnat och sov riktigt djup för första gången på hela natten så ringer mitt alarm. Tog en dusch och klädde på mig. Dawid som börjar kvart i 1 låg skit mallig och skröt om hur länge han skulle få sova. Gick till bussen, ringde Simret och berättade att hon skulle få äran att fläta mitt hår idag igen. Hade sällskap med henne i telefonen hela vägen till farsta. Mötte henne och Amanda inne på pressbyrån. Köpte en dricka och så gick vi till skolan.
Nu har vi Arbetssätt och lärande, som vanligt. Tror inte att det är en enda person som pluggar förutom jag och Amanda. Resten är inne på facebook, youtube och msn.

Nu har vi lunch. Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0