Onsdag

Mådde piss imorse. Kände direkt när jag vaknade att jag hade feber. Skulle gå upp och duscha men råkade somna om. Vaknade igen vid 8 och så gick jag upp och duschade, klädde på mig, borstade tänderna och sen knatade jag iväg till bussen. På en halvtimme! Hur grym är inte jag? Va i skolan vid 20 i 9, så tittade vi på film hela handels lektionen. Lite surt eftersom jag trodde att jag skulle missa massa viktigt ifall jag skippade den lektionen. Efter handels lektionen så hade vi sista lektionen i arbetssätt och lärande. Så idag fick vi också veta vilket betyg vi skulle få i det ämnet, jag fick ett mycket starkt VG, om jag hade deltagit mer i disskutioner i klassrummet så hade jag fått MVG, men jag är nöjd iallafall. Första betyget i gymnasiumet var ett VG, tummen upp!
Har nyss haft idrott, cooper test. Och det var inte lika farligt som jag trodde att det skulle vara. Jag och Amanda fick bästa tiden i klassen, en till tumme upp! Nu har vi samhällskunskap när som helst och vi ska redovisa om miljöpariet och så håller vi alla tummarna på att det blir ett till VG.
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0