Ny vecka

Jahaaaa och så var det måndag igen. Dagen startade bra iallafall. Slapp stressa till bussen eftersom min söta mami körde mig till skolan.
Har nu arbetssätt och lärande, som vanligt. Har precis fått en ny uppgift som ska va inlämnad om 2 veckor. Frågan är ju då hur jag ska hinna göra klart den på så kort tid eftersom jag har fullt upp med massa andra arbeten och fotboll. Men på något sätt lär jag hinna göra klart den. Det är ett måste.
Vi har när som helst lunch och jag håller på att dö av hunger. Hörs sen, Peace

Ps.. En person har nu kommit tillbaka efter en veckas frånvaro. Hälften av klassen tror att hon har svin infl. Är hon tillbaka för att smitta resten? Det återstår att se. Om jag är sjuk efter idag så vet jag vem jag ska skylla på.
(och för er som inte förstår ironin är efterblivna)


Snyggare tjejer finns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0