Ny vecka

Åkte hem till Dawid igår kväll, han och Dennis hämtade upp mig och Malin. Fick köra ikapp bussen som Malin precis missat, så det blev ett kort litet äventyr, haha! Åkte hem till Dawid, tittade på hitch och somnade så fort vi stängde av tvn.

Nu sitter jag i skolan, försov mig imorse, kuul. Bussen gick 10 och jag vaknade halv, skulle också hinna duscha, tvätta håret och försöka hitta en fön hemma hos Dawid. Hann bli klar innan kvart i, stående ovationer till mig. Men jag hittade dock ingen hårfön så mitt hår fick vara lockligt och ruffsigt. När jag går ner för trappan så ligger det en hårfön på ett trappsteg, så typiskt. Vet inte heller vem det var som la den där men jag gissar på att det var mr Dawe som gjorde det. Och isåfall var det väldigt gulligt av dig älskling!
Har samhällskunskap hela dagen lång, vilket faktiskt för första gången känns riktigt skönt. Från 20 över 10 till halv 5, vilket ger oss tid till att göra klart vårat arbete idag. Tummen upp.
Nu måste jag jobba, och nypa Amanda så att hon också jobbar och inte är inne på youtube och tittar på bebisar...

Update: Det var inte Dawid som lagt hårfönen där, utan hans söta mamma! Cuuute :)


Såhär kul har vi i klassrummet.
Denise pillar på sin mobil, Evelyn klättrar på Nathalie. Amanda rotar i sin väska, Simret snackar med Chris på msn och jag gör någon konstig min och är allmänt förvirrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0