Nästan det värsta jag varit med om

Dagen började med att jag mötte Amanda vid pressbyrån. Vi köpte med oss massa gott så att vi skulle klara oss igenom dagen. Samlades vid aulan och så delades vi upp i gruppen och jag & Amanda hamnade lätt i den bästa gruppen. Vi gick i över en timme till första stationen där vi tog närvaro. Sen gick vi i 3 timmar till stället där vi skulle hämta mat, men vi gick för långt så vi var tvungna att gå tillbaka. Sen fick vi klättra upp för ett högt jävla berg där vi skulle sätta upp vind skydd, göra upp eld och laga mat. Och vi fick också äran att laga mat åt min cp lärare Björn, som för övrigt inte gick ett enda steg på hela jävla vandringen utan åkte bil hela jävla vägen. Sen fick vi packa ihop allt och fortsätta vandringen i typ 3 timmar och jag ville dö. Det åskade, det spöregnade och mina fötter gjorde jätte ont. När vi väl var framme så ger dom oss den härliga nyheten om att vår buss kommer om EN TIMME. Så då ringde jag världens bästa mami och så kom hon och hämtade oss. Så jag, Amanda, Nathalie och Hassan slapp sitta och vänta i en timme. Det var lätt den bästa händelsen på hela dagen.
Fick duscha snabbt och sen vakta Nicole när jag kom hem. Sen efter en timme så kom min storasyster hem, efter flera månader (känns det som). Så nu sitter vi alla 3 systrar och leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0