Måndag

Jag kom hem för en liten stund sen. Är fortfarande lika arg på äckel fronter. Snällt nog av våran lärare så gav hon oss tid tills imorgon för att kunna lämna in uppgiften. Annars hade jag kastat stolar av ilska.
Ligger nu i min säng och tittar på tv och lilla Nicole gör mig sällskap. Hon har börjat med något konstigt där hon pekar på alla som visas på tvn och så skrattar hon åt dom. Som att hon vore snyggast i världen (vilket hon tror även fast hon är 1).
Idag blir det att plugga plugga plugga. Sen på nått litet hörn lär jag även träffa min boyfriend. Men det återstår att se, han e nu på träning så då blir det perfekt för mig att plugga.
Hörs sen, Puss och kram


Nathalie och Evelyn, fina flickor

Inte lika fina..

Erica säger: Oj det blev visst ingen blixt. Simret: AA men kul, då syns jag inte. Hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0