Lördag

Igår när Malin och Jossan lämnade mig för att dra ut på krogen så mötte jag Dawid. Satt ute på min trappa och så snackade vi massa. Riktigt skönt faktiskt. Gick sen in till mig snabbt så jag fick byta om och grejer. Skulle sen gå på en promenad hem till honom men vi träffade på hans kusin Sarah precis utanför mig så hon körde oss hem till Dawid och han blev helt överlycklig över att slippa gå. Tittade på tv i sängen en stund och sen somnade båda.

Nu är jag hemma igen. Jelle hämtade mig för lite mer än en timme sen. Har inte gjort något alls. Bara tittat på tv och slappat. Ska snart ta en lång varm dusch och sen vila lite. Har jätte ont i huvudet. Måste också fixa nått att äta..
Laaaater! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0