Handel & marknadsföring

Sitter i skolan och har lektion. Har handel & marknadsföring med Agneta, som lätt är en utav den bästa läraren vi har. Och den här lektionen e typ den mest intressanta lektionen som vi haft i alla ämnen sen vi började i skolan. Slutar om 10 min och jag håller på att dö utav hunger. Men vi har självklart inte lunch efter den här lektionen utan det är typ en och en halvtimme kvar tills vi får äta. Wiho...
Efter skolan ska jag sola, vilket e ett måste. Har sagt att jag ska sola både i måndags och i tisdags men jag har inte lyckats. Så idag smället det. Efter det ska jag hem och vara barnvakt åt Nikki. Sen kanske det blir en tripp till haninge med Nikki om Malin ringer mig och säger att hon vill hänga med oss.

Nu ska jag klaga till Amanda om att jag e hungrig. Hörs sen, puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0