Hahahahaha kan inte sluta skratta

Malin köpte ett par skit snygga skor idag. Och riktigt nöjd var hon. Hon var så stolt när hon skulle sätta på sig dom. Och som vanligt måste jag hjälpa henne att få på sig skorna. Så jag laddade upp med en stor tröja som jag lindade runt mina händer och så försökte jag dra upp dragkedjan. Brukar oftast ta 20 min och sen är jag svettig och har ont i händerna men hon har på sig skorna. Nu fick jag på båda, efter ett riktigt bra tag. När jag blir klar med den sista foten så spricker hela kedjan på skon, hahahah och hon får inte av sig skon för kedjan sitter fast högst upp. Riktigt dålig kvalité och jag kan inte sluta skratta. Jelle fick hämta tången och knipsa av halva dragkedjan, hahahahahahaha kan inte sluta skratta


Jossan försökte få på skorna

Malin var lika glad ändå

Till och med när Jelle kom med tången

Och skärde av halva dragkedjan.. hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Malin

Värsta jag varit med om..!

2009-09-27 @ 03:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0