Godnatt!

Efter skolan mötte jag som sagt upp Hanna och Malin. Vi gick runt ett tag och sen åkte Hanna hem till sig och Malin följde med mig hem. Vi lekte med Nicole, käkade middag och sen fick jag stressa runt hemma för att skynda mig till min samling. Malin tog med sig Nicole och så följde dom två med till vreten. Jag gick in och hade samling med laget och Malin & Nicole gick och mötte Kim.
Matchen började senare än vad vi tänkt oss eftersom vi helt plötsligt inte hade någon domare. Efter kanske en kvart kom en och matchen började. Första halvlek var ett stort skämt, har aldrig velat sluta på fotboll så mycket som jag ville den halvleken. Andra gick mycket bättre, som att det var ett helt annat lag som plötsligt spelade.
Mamma, Jelle, Nicole, Malin och Kim kom och tittade. Har nog aldrig haft så många som varit och tittat på mig på samma gång (kanske är för att jag hatar när folk tittar) men iallafall.
Nu är jag hemma, har nyss duschat och ska faktiskt sova! Godnatt, puss


Världens bästa!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0