Fredags myyyys!

Måste först och främst säga att det gick jätte bra på provet! Är så otroligt stolt över mig själv (och jag hade självklart inte klarat det utan Dawids hjälp)

Kom iallafall hem från skolan för ungefär 20 min sen och jag kom nyss ut ur duschen. Ska klä på mig när som helst, sen föna håret och när jag e klar så ska jag åka in till stan och käka kina mat med Amanda. Tror nog att det kommer bli riktigt mysigt! Efter det så ska jag nog hem och träffa Dawid. Så hela kvällen skriker mys.
Hoppas alla får en jätte bra fredag! Hörs imorgon eller ikväll :) Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda (syster)

Bra jobbat!!! Du ska alltid vara stolt över dig själv...



Puss o Kärlek

2009-09-05 @ 10:52:08
Postat av: Erica

Tack syster :)

Massor med kärlek!!

2009-09-06 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0