Fredags mys

Mötte upp Alexandra på tåget och så åkte vi till stan. Gick runt och tittade i affärer, där det för övrigt kryllade med folk och musiken var i högsta hugg. Så hämtade vi presenten som hennes pojkvän skulle få, huur söt som helst! Efter ett tag orkade vi inte gå runt längre så vi gick till tåget och åkte hem.
Mötte Malin i skogås centrum, hahaha har inte varit där på huur länge som helst. Malin gick in på systemet och köpte lite alkohol till sig själv. Sen tog vi en promenad hem till mig, emot min vilja. Men det gick faktiskt fort.
När vi va hemma hos mig lekte vi med Nicole, sen satte vi oss vid datorn och tittade på massa gamla bilder, där det bjöds på en hel del skratt. Fick riktigt ont i magen, haha!
Jossan ringde vid 8 och så gick vi och mötte henne. Så nu sitter vi på mitt rum och dunkar musik och dom två håller på att göra sig extra fina inför kvällen. Dom ska på krogen och jag sitter och ger smink + kläd tips. Jag är Malins egna stylist eftersom enligt henne har jag stil. Och så snäll som jag är så får hon låna min jätte jätte fina blus som jag användt endast en gång och som jag aldrig skulle låna ut till någon annan än henne. Om det går sönder, det blir en fläck eller vad som helst så kommer jag döda henne, utan tvekan.
Men nu ska jag vara social, puuuuuss



Fina flickor gör sig ännu finare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0