Framme

Tågresan kändes inte lika lång som den brukar göra. Hade telefon sällskap hela vägen utav mina gulliga homies + Dawid.
Kom fram vid åtta, åkte då hem till papi. Möttes av en jätte jätte glad Apollo, som inte kunde sluta hoppa och pipa som en valp av glädje. Käkade en sen middag och söta pappa hade väntat med att äta tills jag kommit så att jag skulle slippa äta själv. Satt sen och snackade massa och sånt. Han fick också lite presenter bara för att han är världens bästa pappa. Han fick en klocka som har Manchester United inuti uret (säger man så?), två tjocktröjor och en Manchester United handduk. Han blev jätte glad, speciellt för klockan.
Har nyss varit ute med Apollo och ska snart lägga mig och titta på tv.
Hörs imorgon, puss och kram


Syster och min Apollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0