Första September

Slutade 20 min tidigare, bockar och bugar. Gick till Burger King (idag igen) för att Amanda skulle köpa Chili Cheese, som för övrigt tog hundra år att bli klara. Fick sen springa till bussen, vilket kändes väldigt onödigt då jag fick sitta och vänta i 5 min innan bussen ens började röra på sig. Åkte hem, bytte om till sköna hemma kläder och la mig i sängen. Samma sak varje dag.
Jag ska snart äta middag (ja min familj är en riktig svensson familj som äter middag vid halv 6 varje dag). Sen ska jag nog ta en tripp till haninge snabbt för att hämta Malins kamera så jag får alla bilder från i helgen samt lämna kläder som tillhör henne som hon glömde att ta i lördags.
Nu ska jag sätta min ipod på laddning och sen keeka.
Puss


Sweeter than sugar :)
Nathalie, lite utav Amanda, Evelyn och Simret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0