Flera kilon tyngre

Jag har inte gjort så mycket idag, någon som är förvånad? Jag och pappa åkte runt, tittade på bilar och sånt där lattjo. Åkte sen hem och jag bytte om till mjukis kläder, as usual. La mig i soffan och tittade på hela VMA, fyfan va Lady Gaga är bra! Helt sjukt.
Gick på promenad med Apollo inne i skogen där han fick springa runt lös. Helt överlycklig, medans jag stod livrädd och letade efter ormar. Efter ett tag hörde jag något i gräset och då vare bara att kuta hem. Apollo trodde att jag ville leka så han sprang glatt efter.
Har nyss käkat middag, så nu känner jag mig flera kilon 100 kilon tyngre och det kommer bli värre. Tack gode gud för att fotbollen håller mig i form, annars hade jag inte sett ut som jag gör. Inte på långa vägar.
Nu ska jag fortsätta min kväll i soffan, nås på mobilen ifall det är något. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0