Fredag!!

Dagen startade ju som sagt as bra, började halv 1. Fick sen veta att jag var några poäng från att få mvg på mitt arbetssätt och lärande prov som vi hade förra veckan. Så jag fick alltså ett väldigt starkt  vg, är hur nöjd som helst! Sen fick vi veta att sista lektionen var inställd, så vi slutade alltså en timme tidigare. Så vad det gäller skolan idag så var allting helt perfekt.

När vi slutat gick jag och Amanda runt i centrum. Hon köpte en jätte söt oversize kofta inne på vila och jag hittade ingenting. Väldigt ovanligt må jag säga. Åkte sen hem och käkade middag. La mig sen i sängen och kände hur trött jag var. Så nu ligger jag här och pillar mig i naveln. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, lär hooka med Malin. Men man vet aldrig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0