Det händer bara mig

Jag skickade ju som sagt ut ansökningar om att jobba på mc donalds i tisdag. Så idag när jag sitter på tåget idag så får jag ett samtal utav en chef som jobbade på mc donalds. Hon berättade att hon fått min ansökan och att hon gärna vill att jag ska komma på en intervjuv. Jag blev helt pirrig och överlycklig om att jag kanske ska få ett jobb och gå på min alldeles första jobb intervjuv. Så jag säger att jag absolut vill komma och hon svarar: Men gud så bra, kan du komma IMORGON? Asså så jävla suuuurt och det händer verkligen bara mig. Så typiskt!!!! Så jag får svara: hehe, jag kan tyvärr inte imorgon eftersom jag sitter på tåget påväg ner till Vänersborg, är inte hemma förns på söndag. Men hon lät jätte trevlig och förstod att jag inte kunde komma och att hon då skulle försöka fixa en tid nästa vecka och att hon skulle ringa upp.
Men tänk om hon inte ringer upp, att hon ger jobbet till någon annan? Åååh ingen förstår hur jävla surt det här är.
Håller verkligen tummarna på att hon ringer upp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0