Det händer alltid mig

Jag stressade runt imorse eftersom jag lyckades snooza i över en halvtimme. Så jag hann inte duscha eller välja ut kläder i normal takt. Sprang till bussen och som vanligt var den försenad. Så jag var i farsta 07.57, vilket då betydde att jag fick springa då Arne (min engelska lärare) stänger dörren prick 8. Var utanför mitt klassrum 8 men dörren var redan stängd. Kul, nu får jag stå här i 100 år tänkte jag. Skickade sms till Denise och Amanda och frågade ifall dom var i klassrummet. Fick då svar tillbaka: Va? Vi börjar halv 11. KUUUUUUUUUUUUUUL. Då hade jag stressat helt i onödan, hade hunnit duscha, sova till 20 i 10 och välja ut kläder i lugn och ro.
Så nu sitter jag här hemma igen, det är ingen idé att somna om för då kommer jag bara försova mig. Men ska iallafall lägga mig brevid lilla D och gosa lite.
Hörs sen när jag e i school. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0