Bubble trouble

Kvällen har spenderats i min soffa. Tittade på idol med Tobbe och efter det började Pirates of the caribbean 3 och då gick Tobbe iväg (eftersom han säkert sett filmen över 100 gånger). Så nu ligger jag själv i min soffa och spelar bubble trouble när det är reklam på filmen. Ska snart ta en dusch och sen laga mat åt mig och Dawid, eller så fort han ringer så ska jag börja laga mat. Han e på nån typ "inspark" för dom nya som börjat i A-J (hans gamla lag, tror jag).
Nu ska jag spela klart och sen duscha! Hörs sen, Pussar


ÅÅÅH jag e så sugen på chips och självklart så finns det inget hemma
Någon gullig person där ute som vill komma förbi mig och ge mig en påse chips?
Ingen? nej det var väl det jag trodde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0