And the baby is asleep

Åh fyfan va jag är trött. Skolan gick bra som vanligt, förutom att vi hade idrott med Björn som jag HATAR och det var lite tråkigt att vi var 4 stycken som va med på lektionen. Riktig idrottsklass jag hamnat i, not. Tog sen en tripp till solarieöarna, finally! Och förhoppningsvis blir det en liten tripp dit imorgon också.
Kom iallafall hem och fick käka middag, sen var det dags att vara barnvakt. Hade tänkt att ta med mig Nicole ner till is hallen för att titta på Dawids match eller åka till Malin. Men det gick inte alls. Nicole var grinig, trött och sen helt plötsligt ville hon leka. Så hennes humör skiftade hela eftermiddagen. Sen ville hon bada, så då badade vi två och då var hon jätte glad. Sen när vi gick upp blev hon grinig och så fortsatte det så hela kvällen. Nu ligger hon äntligen och sover och det tog typ 40 min att natta henne och så burkar det aldrig vara. Men nu är jag iallafall nöjd eftersom hon sover.
Ska packa min väska till imorgon. Ska på en skitvandring som kommer ta 6 timmar. Det enda positiva är att Amanda är i min grupp, resten sucks.
Ska också packa lite sov grejer, så fort mamma kommer hem så kör hon mig till Dawie.
Hörs imorgon, puss


Så kul hade alla på idrotten....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha denise ser ut att ha mysigt!

2009-09-23 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0