4 timmar senare

Någon som tror att jag gick upp efter 1 timmes sovande?.. Nej var väl det jag trodde. Jag vaknade vid 8 och Dawids match hade pågått i en timme. Så den missade jag. Så typiskt eftersom han ringde nyss och berättat att han gjort mål, och då ligger hans otroligt lata och egoistiska flickvän hemma och sover. Meeen man kan ju inte alltid vara bäst.
Jag har iallafall pluggat STENHÅRT på mitt prov som är redan imorgon. Det är i arbetssätt och lärande och provet är super viktigt. Så jag håller verkligen tummarna, måste klara provet! Dawid kommer säkert om 40 min eller om 1 timme. Då ska han få äran att förhöra mig så att jag verkligen kan allting, för jag hinner inte plugga imorgon i skolan eftersom provet är klockan 8. Så jag måste sova tidigt för att orka gå upp men samtidigt plugga så länge som möjligt. Kuuuul.
Nu ska jag klaga på mitt liv till någon annan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0