17.33

Jag och Malin skulle ner till stortorps hallen och titta på Dawids match som började klockan 4. Klockan är nu halv 6 och jag är inte ens med Malin. Hon är i sköndal och äter en mc feast med cola. Hon hörde av sig lite efter 3 om att hon snart skulle ut och övningsköra och sen hämta upp mig så att vi kunde titta på matchen. Men så blev det ju självklart inte (och det visste jag från hela första början). Men jag är inte bitter, jag har fått ligga still i min säng hela dagen lång, vilket då gjorde att min huvudvärk försvann. Och sen visste jag inte heller vad jag skulle ha på mig på Dawids match. Jag har absolut ingen aning om vad man har på sig på hockey matcher och hur kallt det är i hallen. Så det var lika bra att jag missade den här matchen också.
Nu ska jag snart äta mat igen och titta tv. Måste också fundera på om jag ska titta på VMA inatt eller om jag ska spela in det. Det återstår att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0