13.30

Gårdagen vart riktigt lyckad. Jag och Amanda satt på kina restaurangen i flera timmar. Käkade as mycket och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi var klara åkte vi hem till henne och snackade ännu mer. Är riktigt glad över att vi hamnade i samma klass. Den tjejen är helt otrolig!
Åkte sen hem vid halv 12 och så kom Dawid och hans söta mamma och hämtade mig i centrum. Åkte förbi mig en snabbis för att hämta lite grejer och sen åkte vi hem till honom. Var helt slut när vi la oss i sängen, så jag somnade så fort vi sa godnatt.

Mamma hämtade mig hos Dawid innan 12. Har nu käkat lunch och ska snart röra börja klä på mig match kläder. Ska vara nere i brandsprutan klockan 2 och sen åker vi mot Västberga (tror jag). Så typiskt att jag har match samtidigt som Dawid har match, hade ju planerat att titta idag. Men det får bli en annan gång.
Nu måste jag klä på mig! Puss


Världens finaste Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0