Vecka 41

Jaha och så var det måndag igen. Hela förra veckan gick otroligt fort, lika så helgen. Nu är det bara 3 veckor kvar tills det är höstlov. Känns som att det nyss va sommarlov. Men jag klagar inte, lika bra att det blir ett nytt år så fort som möjligt. Nytt år och nya möjligheter.
Sitter iallafall i skolan nu, har varit här sen innan 9 och pluggat på mitt idrottsprov. Började inte förns halv 11, så en liten guldstjärna till mig för att jag e här ett bra tag innan jag börjar :)
Har samhällskunskap hela dagen lång, vilket är riktigt skönt. Kommer att jobba självständigt nästa lektion efter lunch, från 20 över 12 till 5. Vilket då betyder att jag också kan plugga på idrotts provet. Peeerfekt!
Nu har vi lunch när som helst och jag är inte ens hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0