Tragiskt

Har fixat min skohylla nu. Tog typ 5 min och sen var det klart. Har också upptäckt att min storasysters jacka nu passar mig, så den ska jag använda nu i höst (så slipper jag köpa en ny jacka, hehehehehe). Skulle sen bara ta bort allt som låg på min säng, typ ny tvättade kläder, skolpapper och min väska skulle tömmas. Då möts jag av min idrotts bok, handels häften + pappret om redovisningen. Kuuuuuul, då kom man ju på att man ska plugga på allt det där tills nästa vecka. Som alltså är i över morgon!!!! Det är lördag, jag borde egentligen stå och välja ut kläder till något partaj ikväll men nej. Jag sitter hemma och pluggar. Döda mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jacka?? =)

2009-10-04 @ 12:15:42
Postat av: Erica

Den som är i från h&m, som e orange inuti

2009-10-04 @ 13:51:12
Postat av: Anonym

ahaaaaaaaa.. varsuguuud

2009-10-05 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0